Glavni meni
SrpskiSrpski

Marketing  > Kampanje i sajmovi  > Alfa-Plam Kutak

  • Alfa-Plam Kutak

    30. 12. 2014.
    HCH_kutak.jpg
    30. 12. 2014.

    Kompanija „Alfa-Plam“ je u septembru 2014.godine pokrenula kampanju „Alfa-Plam kutak“. Ideja je da se na što bolji način predstave i približe naši proizvodi krajnjem kupcu. Tako je na osnovu obilaska 517 maloprodajnih objekata, detaljnom analizom određeno koji od objekata poseduju mogućnosti za formiranje ovakvog vida kutka.

    Osnovni ciljevi kampanje jesu stimulisanje prodaje izlaganjem što raznovrsnijeg asortimana kao i pružanje mogućnosti direktnog upoznavanja sa proizvodima kako našim vernim potrošačima, tako i potencijalnim.

    Pored izloženosti proizvoda, „Alfa-Plam kutak“ podrazumeva i propratni reklamni materijal koji obuhvata brendirana postolja, pleksiglase sa tehničkim karakteristikama samog proizvoda, brendirane šatore, viseće reklame „Alfa-Plam“, brošure i  stalkove za brošure.

    U Srbiji je „Alfa-Plam kutak“ realizovan u oko 50 maloprodajnih objekata. Međutim, ovu kampanju nastavljamo i u 2015. godini i očekuje se realizacija u još 25 objekata, a sve u cilju zadovoljenja potreba naših potrošača.

    U nastavku možete videti neke od maloprodajnih objekata u kome je realizovan „Alfa-Plam kutak“.

     

Fotografije

Nazad